reklama

Poteší

O tom, že projektové vyučovanie detí naozaj baví ma presvedčila jedna sms správa, ktorá na mňa ako učiteľku zapôsobila ako hnací motor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď niekto povie, že projektové vyučovanie je náročné, má pravdu. Je potrebná dôkladná príprava učiteľa a veľmi dôležité je mať pri sebe kolegov, ktorí pomôžu a samozrejme rodičov, ktorí projekt podporia. No a najdôležitejšie sú deti. Tie musíme pre prácu na projekte nadchnúť. Nám v našej ZŠ T.J.Moussona v Michalovciach sa to podarilo. Teraz budem citovať jednu sms správu:

" Pani učiteľka, prepáčte, že som Vám volala, no .... meno žiaka ... mi plakala, že chce ísť do školy, že máte projekt, tak už som nevedela, čo mám robiť ale večer aj v noci mala teplotu. Píšem Vám, že môžete byť právom hrdá na seba, lebo ono sa nestáva, aby dieťa tak strašne chcelo ísť do školy. Jej hláška, že má zlý deň, lebo nie je v škole. Tak Vám prajeme krásny deň a je mi ľúto, že neprišla, no nechceme na úkor zdravia. "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som veľmi rada, že v našej škole máme také pani učiteľky, ktoré vedia deti aj rodičov nadchnúť.

Spolupracovníčka pani učiteľky Shumerovej

práca na projekte
práca na projekte 
Mária Schumerová

Mária Schumerová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka 2. ročníka na prvom stupni ZŠ T.J.Moussona v Michalovciach. S mojimi žiakmi ideme realizovať projekt, o ktorom by som touto cestou rada informovala. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu